INFORME FAVORABLE AL PLA ESPECÍFIC D'ORGANITZACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR

El Centre ha rebut del director general de Política Educativa, l’informe favorable al PLA ESPECÍFIC D’ORGANITZACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR presentat. S’autoritza perquè s’inici el procediment de consulta a les famílies.
El Centre ha preparat un sobre amb tota la informació referent a la consulta relativa a “JORNADA CONTINUA”:
– Comunicació a les famílies centrada en els següents aspectes:
Procediment d’informació a les famílies una vegada rebut l’informe favorable.
Actuacions previstes prèvies a la votació.
Data de la consulta: 1 d’abril
Actuacions posteriors a la votació.
– Carta informativa a les famílies sobre la possible adopció del pla específic d’organització de la jornada escolar (annex VIII de l’ordre 25/2016)
– Tríptic informatiu sobre el nostre PLA ESPECÍFIC D’ORGANITZACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR, amb dades i horari de reunions informatives per aquells que tinguen qualsevol dubte a aclarir.
– Tríptic informatiu sobre el procediment de votació.
– Paperetes i sobres per a la votació
Per la importància del tema cal que les famílies revisen aquesta documentació.
En pròximes entrades donarem informació puntual de dades significatives del procés i farem una entrada específica per al PLA ESPECÍFIC D’ORGANITZACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR complet per a coneixement de tota la comunitat educativa.