25F CARNAVAL AL CENTRE

El projecte de treball desenvolupat al centre al voltant de “Carnestoltes” es tanca aquest divendres 25 de febrer amb la celebració del “Carnaval 2022”. Alumnat i mestres del centre, tots/es disfressats/des, han gaudit d’un dia lúdic, alegre i de convivència.
Durant l’esplai tot l’alumnat ha rebut una ensaïmada i barreta de xocolata, a càrrec de l’AMPA i amb la col·laboració d’AUSOLAN RCS SL. Seguidament els corredors del centre s’han omplit de música, alegria i diversió. Al compàs de la música, alumnat i mestres han desfilat pels corredors del centre compartint l’alegria del carnaval. S’han lliurat a cada aula d’Infantil i de 1r a 4t de Primària el material artístic per a l’aula premiant la participació en la “Trobada Artística Carnaval 2022”, i el premi consistent en material artístic per al guanyador/a del “Concurs Artístic Carnaval 2022” en 5é i 6é de primària. Aquests activitats s’han completat amb les que cada cicle ha organitzat per aquest dia tan intens en emocions del que segur tots/es els/les participants guardaran el seu record.

2n_CARNAVAL
4T-CARNAVAL