VACUNACIÓ 2n DOSI

INFORMACIÓ VACUNACIÓ AL CENTRE (UECIL, 4t, 5é i 6é d’Educació Primària)

Seguint les instruccions rebudes vos informem que va a realitzar-se al centre la administració de la segona dosi a l’alumnat de l’aula UECIL, 4t, 5é i 6é d’Educació Primària que es va vacunar en desembre al centre, així com administrar la primera dosi a l’alumnat que per diferents motius, no se li va poder administrar en el seu moment.

Hem repartit al vostre fill/a el full informatiu i un nou document d’autorització de la vacunació del menor en l’àmbit escolar.

Cal tornar signada l’autorització com a data límit, el dimecres 9 de febrer.

En les situacions de separació, divorci, nul·litat, ruptura de parelles i situacions anàlogues l’autorització haurà d’estar signada per les dues persones progenitores. L’autorització la teniu disponible a la web del centre.

L'alumnat haurà d'anar acompanyat d'un familiar, o qualsevol altra persona adulta en la qual hagen delegat els seus representants legals, en el moment de la vacunació.

En el cas que la persona que signe l'autorització per a la vacunació del o de la menor no puga acudir a acompanyar-lo en el moment de la vacunació, signarà un escrit indicant el nom de la persona que acompanyarà al o a la menor en aquest moment. La persona acompanyant presentarà aquest escrit en el centre el dia que acudisca per a acompanyar al o a la menor en el moment de la vacunació. Aquest escrit és una autorització a tercers que podeu descarregar directament de la web del centre.

Abans de ser vacunat a la persona acompanyant se li entragarà l’autorització que va entregar en el centre signada per tal que l’equip sanitari comprove i verifique si es pot procedir a la vacunació.

Finalitzada la vacunació del o de la menor, el familiar o la persona adulta que l'haja acompanyat haurà d'abandonar el centre educatiu per tal d’evitar aglomeracions.

En propera comunicació vos informarem del dia de la vacunació que organitzarem a nivell de centre (entrades, eixides, lloc de vacunació,…) de forma semblant a les anteriors ocasions.

AUTORITZACIÓ VACUNACIÓ

Full informatiu i autorització

Hoja informativa y autorización

AUTORITZACIÓ A TERCERS (en els casos que un dels progenitors no puga acompanyar al fill/a)