NOU ALUMNAT 3 ANYS

COMUNICACIÓ NOU ALUMNAT 3 ANYS

Informació dirigida a les famílies d’alumnat matriculat al centre en 3 anys per al curs 2021-2022.

Vos donem la benvinguda i posem en el vostre coneixement que l’1 de setembre rebreu una comunicació per webfamilia de la tutora que va a tenir el vostre fill/a, presentant-se, convocant-vos i indicant l’hora de la reunió que tindrà lloc el divendres 3 de setembre, abans de l’inici de l’activitat lectiva el dia 8 de setembre.

En aquesta reunió per rebreu unes primeres informacions sobre l’organització del centre i el període d’adaptació..

Bon estiu!