XXXII VOLTA A PEU_MEMORIAL MANUEL RUIZ RAMÍREZ_2023

XXXII VOLTA A PEU “MEMORIAL MANUEL RUÍZ RAMÍREZ”

JORNADES ESPORTIVES I SALUDABLES

La nostra tradicional Volta a Peu “Memorial Manuel Ruiz Ramírez”, que fa en aquest curs la seua XXXII edició, torna als carrers del centre (Aben Ferri i Camí la Bola) el dimecres 5 d'abril.

És una “Jornada esportiva i saludable”, perquè l’objectiu d’aquest esdeveniment sempre ha estat la promoció de l’esport i l’alimentació saludable a promoure entre l’alumnat del centre i tota la comunitat educativa.

L’alumnat se situarà en la vorera que limita amb el centre i en la vorera d’enfront se situaran els familiars presents en l’esdeveniment esportiu, al quals demanem la seua col·laboració en el desenvolupament de l'event esportiu.

L’hora prevista d’inici de la Volta a Peu és al voltant de les 09:30 h, donant de forma progressivament eixida a cadascú dels nivells que faran la seua volta adaptada a la seua edat.

El lliurament de medalles a tot l’alumnat d’infantil i diploma a la participació per a cada aula de primària tindrà lloc en la pista superior del gimnàs una vegada finalitze el temps d’esplai, al voltant de les 12:00 h.

El Centre, i l’AMPA que col·labora en l’esdeveniment, convidem a que les famílies participeu en aquesta promoció esportiva i saludable posant al/la vostre/a fill/a, com majoritàriament ja feu, un esmorzar saludable en aquesta jornada i d’ara en avant.

Tot l’alumnat tindrà una peça de fruita (banana) i botella d’aigua amb la col·laboració de l’empresa de menjador AUSOLAN RCN S.L.U.

Totes i tots units per L’ESPORT I LA SALUT!

VOLTA A PEU DIBUIX XIQUETS AMB PANCARTA