ALUMNES DEL CENTRE OBTENEN EL PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈDIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA CURS 2021-2022

Al DOCV del 18-11-2022 s'ha publicat la resolució de concessió dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic d'Educació Primària corresponen al curs 2021-2022.

Al nostre Centre tres alumnes, que continuen els seus estudis a l'IES Doctor Simarro Lacabra de Xàtiva, han estat mereixedores d'aquest reconeixement i volem donar-los l'enhorabona.
Animem als nostres actuals alumnes en seguir l'exemple d'aquestes exalumnes, esforçant-se  cada dia al seu treball i aconseguir aquest reconeixement que queda registrat al seu historial i expedient acadèmic.

Franch Pérez , Dario
Grau Jurado, Irene
Sáez Roca, Amelia

Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

RESOLUCIÓ de 18 de novembre de 2022, de la Direcció General d'Innovació Educativa i Ordenació, per la qual es concedeixen els premis extraordinaris al rendiment acadèmic d'Educació Primària corresponents al curs 2021-2022.