CARTELL DISLEXIA

DIA INTERNACIONAL DE LA DISLEXIA

• Als cicles es faran tertúlies amb tot l’alumnat per tal de que aquests coneguen aquest trastorn.
  • Es vivenciaran les dificultats d’aprenentatge que presenta la dislèxia: com per exemple escriure paraules amb la mà contrària, presentar paraules on format i contingut no coindeixquen, escrites amb colors diferents, discurs en el qual no apareguen paraules que contenen un so determinat, …
  • Visualització “Le damos la vu3lta a la dislèxia”: creado por Activa2 para Vallalexia. Recoge los mensajes que los chicos y chicas de Vallalexia envían al mundo para que hacerse oír y entender
  • Els dies 10 i 11 d’octubre l’alumnat de 5é i 6é participaran en unes xerrades, per una membre de l’Associació “Trenca-dis” i membre de la Comunitat Educativa del nostre Centre amb el tema: Què és la dislèxia?.
  • El divendres 7, per tal de visibilitat la Dislèxia, tot l’alumnat i professorat del Centre portarà una polsera de color blau com a símbol de la conscienciació de la mateixa.