VACUNACIÓ 5 anys, 1r, 2n i 3r

VACUNACIÓ ALUMNAT D’INFANTIL AMB 5 ANYS ABANS DEL DIA DE LA VACUANACIÓ, 1r, 2n i 3r D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA

A l’alumnat d’infantil que compleix 5 anys abans del dia d’inici del procés de vacunació, a l’alumnat de 1r, 2n i 3r  li hem donat la informació rebuda des de Conselleria relativa a la vacunació covid-19 en població infantil de 5 a 11 anys.

A més vos fem hem fet arribar l’AUTORITZACIÓ  i QÜESTIONARI que s’ha de TORNAR SIGNAT,  URGENT FINS  DIMECRES 12/01/22, per gestionar amb Salut Pública la vacunació al nostre entre.

Recordeu que en les situacions de separació, divorci, nul·litat, ruptura de parelles i situacions anàlogues l’autorització haurà d’estar signada pels dos progenitors.

Adjuntem l’enllaç al full informatiu de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública que inclou l'autorització per a vacunar els vostres fills i filles:

En propera comunicació informarem del dia concret en que es realitzarà la vacunació al centre i la resta d’indicacions relatives a aquest procés.

Sol·licitem la col·laboració de totes les famílies en aquest procés.

Equip Directiu

___________________________________________________________________________

VACUNACIÓN ALUMNADO DE INFANTIL CON 5 AÑOS ANTES DEL DIA DE LA VACUANACIÓN, 1r, 2n Y 3r DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Al alumnado de infantil que cumple 5 años antes del día de inicio del proceso de vacunación, al alumnado de 1º, 2º y 3º le hemos dado la información recibida desde Consellería relativa a la vacunación covid-19 en población infantil de 5 a 11 años.

Además os hemos hecho llegar la AUTORIZACIÓN y CUESTIONARIO que se tienen que DEVOLVER FIRMADO, URGENTE HASTA EL MIERCOLES 12/01/22, para gestionar con Salud Pública la vacunación en el centro.

Recordar que en las situaciones de separación, divorcio, nulidad, ruptura de parejas y situaciones análogas la autorización tendrá que estar firmada por los dos progenitores.

Adjuntamos el enlace a la hoja informativa de la Consellería de Sanidad Universal y Salud Pública que incluye la autorización para vacunar vuestros hijos e hijas:

En próxima comunicación informaremos del día concreto en que se realizará la vacunación en el centro y el resto de indicaciones relativas a este proceso.

Solicitamos la colaboración de todas las familias en este proceso.

Equipo Directivo.