TOTES I TOTS AMB EL 25N "DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE"

Dintre de la programació d'actes organitzats al centre amb motiu de la commemoració el 25 de novembre "Dia Internacional contra la violència de gènere", participació en el concurs de dibuix, participació en el concurs de pancartes, cançó commemorativa, lectures, visualització de vídeos,..., està previst que ens visite la cantant autora de la cançó que s’escolta aquests dies a la megafonia del centre “ESTIMA’M BÉ”, Mireia Tortosa del grup Tendur,  per tal de cantar amb els alumnes de cada cicles aquesta cançó de sensibilització en favor de la igualtat de sexes, la no discriminació i la convivència pacífica.

Podeu escolar i practicar la canó que ens acompanyarà en aquest dies per megafonia.

Cliqueu i practiqueu la cançò per a eixe dia!

ACTES PER AL 25 DE NOVEMBRE

L’AMPA i centre participen en el VI Concurs de Pancartes “Contra la Violència de Gènere” organitzat par la Regidoria de Dona Igualtat de l’Ajuntament de Xàtiva, està previst que la recepció de pancartes i lliurament de premis el 25 de novembre siga a les 18 h.

La tradicional marxa organitzada per Xateba contra la violència de gènere s’iniciarà a les 19 hores des del propi Ajuntament, amb posterior lectura del manifest del Consell Municipal de les Dones per la Igualtat.Vos animen a que participeu en aquests actes.