PREMIATS AL II CERTAMEN LITERARI ESCOLAR "SALVEM EL PUIG"

El divendres 15 d'octubre a les 19:00 h al saló d'actes del Centre Cultural Xàtiva (CCX) s'ha fet el lliurament de guadorns als premiat en el II Certeman Literari Escolar organitzat al curs 2019/2020 per la Plataforma d'Assiacions "SALVEM EL PUIG".

Els alumnes premiat del nostre centre han estat:

Xavier Roca Calvo (en 1r d'ESO en aquest curs)

Jordi Gimeno Rey (P6A)

Ángel Ivaylov Deshkov (P6B)

Irene Montagud Payá (P6B)

El centre també va rebre de l'associació "SALVEM EL PUIG" un obsequi per a la biblioteca escolar, per la promoció i participació en el II Certamen Literari Escolar organitzat al curs 2019/2020.

El nostre agraïment a l'associació i la nostra enhorabona als premiats i participants.