ALUMNAT NOVA MATRÍCULA: FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA

ALUMNAT NOVA MATRÍCULA

Publicades les llistes definitives el 30/06/2021. Cal passar pel centre per replegar el sobre de matrícula i demanar cita prèvia per entregar la documentació i formalitzar la matricula.

No oblideu incloure en el sobre la sol·licut de matrícula que es va generar al fer el procediment telemàticament amb la signatura del que ha fet la sol·licitud o dels dos progenitors en cas de separació o divorci.

Finalitza el termini el 16 de juliol. La no presentació de la documentació suposa la no matriculació.