TANCAMENT FESTIU DE CURS AL CENTRE

Aquest curs on tot ha sigut diferent i paregut hem hagut de transformar també l’últim dia  a l’escola, dedicar la cançò de Queen “We Are The Champions” a tota la comunitat educativa.

Esmorzar a càrece de l’AMPA per a tot l’alumnat del centre.

Cada cicle ha fet la seua festeta (jocs d’aigua, coreografies, balls, interpretacions musicals,…) i de segur mai oblidaran un dia com aquest en un curs que ja ha fet història.

Una especial menció als alumnes de 5 anys i de sisé que són els alumnes que finalitzen etapa educativa.

L’alumnat de 5 anys ja van tindre el passat divendres el seu acte de finalització de etapa amb el lliurament de diplomes, canços, parlaments, fotos,… L’alumnat de sisé han gaudit hui el seu últim dia al centre d’un acte d’acomiadament amb lliurament de diplomes acompanyts pels seus mestres i companys de cinquè curs, compartint tots i totes junts un conjunt d’activitats per fer inobidable aquest dia.