SOL·LICITUD SERVEI TRANSPORT ESCOLAR COL·LECTIU

Publicada la resolució que estableix les condicons per a se alumnat usuari del servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2021-2022.

Trobareu la resolució a le secció de la web “Secretaria_Ajudes” junt amb el tramit a realitzar per al curs 2021-2022 per l’alumnat que ja ha estat beneficiaria al curs 2020-2021.

Els beneficiaris d’aquests servei al curs 200-2021 rebran una comunicació per webfamilia amb la informació sobre el tramit a realitzar.

Els alumnes de nova matrícula residents en les pedanies-Torre d’En Lloris, Anhuir,Sorio-, o municipi sense oferta educativa -Vallés-, faran i presentaran la sol·licitud en el moment de formalitzar la matrícula.