Projectes Europeus Etwinning en 1r i 2n de Primària

Enguany els i les alumnes de primer i segon de primària faran dos projectes Etwinning.

En el primer curs participaran al projecte “Unidos por nuestras lenguas”, amb més de vint centres de tota Espanya. Al projecte es compartiran jocs, receptes, cançons i dites pròpies de cada lloc, i així els i les alumnes podran comprovar la riquesa cultural i lingüística de diferents llocs del país.

En el segon curs participaran al projecte “Emojions” i aprendran sobre les emocions i com reconéixer-les a un mateix i als altres. Llegiran el llibre “A little spot of feelings” faran una lupa especial per a poder veure les emocions dels amics i amigues i també intervindran en una videoconferència junt a companys i companyes de Portugal i de Suècia.

La plataforma Etwinning és una iniciativa de la Comissió Europea per a l’Educació, on mestres i centres de tota Europa participen en un espai de trobada i intercavi en un entorn web totalment segur i encriptat.