FALLES 2021: “UNES FALLES ESPECIALS!!!”

Un curs més es desenvolupa al centre el “Projecte de treball educatiu: LES FALLES”, es tracta d’arrelar l’escola al medi amb el coneixement de les seues tradicions que en aquesta ocasió és la festa de “LES FALLES”, com a tret d’identitat inclós en el nostre Projecte Educatiu de Centre (PEC).

Atenent a la situació sanitària ens hem hagut de reinventar com ja hem fet en commemoracions anteriors i com caldrà fer en les següents. És per això que el lema de la falla d’aquests curs és “UNES FALLES ESPECIALS!!!”

Aquest projecte, a més d’afavorir el tractament de continguts presents al currículum (coneixement i valoració de les nostres tradicions, tècniques plàstiques, competència lingüística…),  permet el treball cooperatiu, la participació dels mestres junt a l’alumnat, el treball d’habilitats artístiques i estètiques, el desenvolupament de l’espérit crític…, aspectes que recolcen, sense cap dubte, la conveniència d’integrar la falla a l’escola.

En aquest curs cada cicle ha definit un lema per a la que serà la seua maqueta de falla d’aula en primària i de nivell en infantil.

El cartell d’aquest curs és l’estructura de la falla sense ninots amb el seu lema , queda així oberta perque l’alumnat visualitze la falla de la seua aula o que cada persona puga imaginar la falla que li agradaria veure, visquen les falles i visca la imaginació!

Ed. Infantil: “Carnaval”

3 anys: “Carnaval i circ: somriure garantit”

4 anys: “L’art del Carnaval”

5 anys: “El Carnaval dels animals”