JA TENIM PISSARRES ALS PATIS!

A la tornada del període de vacances de Nadal ens hem trobat amb una gran sorpresa,  a cada pati tenim dues pissarres enormes!
Hem començat a estrenar-les com si estiguérem bojos! Colorit per totes bandes! Cosa que se’ns dóna realment bé. Hem arribat un poc més bruts a casa que els darrers dies, però és part de la diversió.
Totes les pintores i pintors s’embruten  deixant córrer la seua imaginació i creativitat...

Al darrer curs l’AMPA va organitzar un berenar després de la festivitat de carnestoltes, una de les seues finalitats d’entre altres era arreplegar uns poquets dinerets per a fer millores al nostres patis. Ja ha arribat el moment de anar vegent aquests canvis. És molt d’agrair l’organització de l’activitat i la tasca duta a terme a la nostra AMPA.
El pati és un moment únic de socialització dins l’entorn escolar. És temps de compartir, d’experiències, de convivència, de  comprensió, de coeducació... Sent tant important com ho pensem a aquest centre és porta a terme des de principi de curs el Projecte d’investigació i innovació educativa Patis DINA-MIX, on treballem els canvis que volem per als nostres espais i poder transformar-los en Divertits, Inclusius, Naturals i Actius. La formació dels professorat ha estat centrada en coeducació, inclusió, socialització i transformació del nostres patis. Ja s’han fet adquisicions de jocs del quals l’alumnat ja ha pogut conèixer i estrenar i on observem les primeres boníssimes sensacions dels canvis, les pissarres junt als punts de pau per mediar els conflictes ha sigut un gran encert.
És un moment de canvi que estem gaudint tota la Comunitat Educativa.
GRÀCIES!