Dintre de la programció d’actes organitzats al centre amb motiu de la commemoració el 25 de novembre “Dia Internacional contra la violència de gènere”, participació en el concurs de dibuix, participació en el concurs de pancartes,…, està previst realitzar com a tancament un acte conjunt al pati principal  en contra de la violència i en favor de la convivència pacífica entre iguals sense distinció de gènere. El lema que aquest any hem triat tots els centres educatius de Xàtiva és “CREIXEM IGUALS
L’acte es realitzarà el 9  de desembre i tindrà lloc en el pati principal, a les 13:30 h., l’alumnat i mestres ens concentrarem en favor de la igualtat de sexes, la no discriminació i la convivència pacífica.

Vos convidem a participar a aquests acte per poder cantar tots junts la cançò seleccionada que sona a la megafonia del centre aquests darrers dies.

Parts de l’acte:
– Concentració i distribució de l’alumnat al pati principal segons l’ordre previst.
– Lectura del manifest.
– L’alumnat plantarà de forma símbòlica una flor en un test que després es col·locarà en l’entrada de cada aula.
 – A continuació cantarem tots junst la cançò que aquest dies ens ha acompanyat en les entrades i eixides: “NO és NO” de la campanya de prevenció de les agresions masclistes que anualment organitza l’Ajuntament de Xàtiva durant la Fira d’Agost.