Dibuix artístic II 2Batx

DIBUIX ARTÍSTIC II

DEPARTAMENT DE:

DIBUIX

ACTIVIDATS És una continuïtat del Dibuix Artístic I es faran treballs i làmines, en els quals el dibuix, la creativitat i el color, siguen fonamentals en la seua elaboració.
 REQUISITOS PREVIOS Alumnes/as amb una certa experiència i habilitat en el dibuix.

L’alumnat que no haja cursat Dibuix Artístic I, podrà incorporar-se a l’assignatura, amb el pendent de primer. Aquesta, podrà ser recuperada, aprovant la 1a i 2a avaluació del Dibuix Artístic II.

QUINS ALUMNES TRIEN AQUESTA ASSIGNATURA? El Dibuix Artístic II, ofereix una dinàmica pràctica i amena. Permet als alumnes “desconnectar” quatre hores a la setmana per a expressar-se plàsticament.

els alumnes que la trien busquen una manera d’evadir-se de les classes teòriques ordinàries.

El Dibuix Artístic II, segons els resultats dels cursos anteriors, proporciona una nota mitjana de notable (8).

els alumnes que trien aquesta optativa, afavoreixen la nota mitjana del batxillerat, una cosa molt important de cara a l’accés a la universitat (batxillerat 60% + PAU 40%)

CONTINGUTS Tècniques de dibuix, grans artistes del segle XX, la figura humana, el nu, el retrat, el paisatge urbà…
CRITERIS DE QUALIFICACIÓ Utilitzar correctament els materials i procediments, fer un ús adequat dels conceptes estudiats i entregar els treballs en la data prevista.