Atenció a l’alumnat de forma no presencial

Com sabran, la Generalitat Valenciana ha decretat el tancament de tots els centres docents de la Comunitat Valenciana. Per això, i pensant sempre que alumnat i famílies reben tot el suport educatiu que necessiten per part del professorat de l’institut, vull recordar-los la necessitat de consultar els canals a través dels quals nosaltres ens posarem en contacte amb vostés (pàgina web, email de l’alumnat, Ítaca, Aules i qualsevol altre mitjà que hàgem consensuat amb el nostre alumnat). De fet, em consta que molts professors i professores han començat ja a organitzar-se amb ells.

El treball a casa ha de ser diari, de manera que a la tornada puguem reprendre les activitats acadèmiques de la millor manera possible.
En els primers dies de la setmana pròxima podrà consultar-se a Ítaca les notes de cada alumne/a.

Gràcies pel seu suport i comprensió.

Direcció