Mobilitats alumnat Erasmus+ Curs 19-20

El nostre centre ha sigut seleccionat per a participar en un projecte internacional KA-229 Erasmus+ de la Unió Europea, que es realitzarà en els cursos 2019-21 amb quatre països: Polònia, Dinamarca, Grècia i Itàlia. El projecte s’anomena “Impossible becomes possible: Young entrepreneurs in action”. L’objectiu és que el nostre alumnat treballe per projectes en grups internacionals per tal d’abordar diferents problemàtiques que afecten la societat actual i així fomentar un projecte de l’emprenedoria social i la ciutadania activa.

Aquest curs seleccionarem alumnes per participar en els viatges. Les dates de l’intercanvi són:

01/12/19 - 07/12/19: Polònia (4 alumnes + 2 professors) ALUMNAT 4rt ESO.

25/04/20 - 01/05/20: Dinamarca (3 alumnes + 2 professors) ALUMNAT 1r BAT.

20/09/20 - 26/09/20: Grècia - illa de KOS (3 alumnes + 2 professors) 4rt ESO.

11/04/21 - 17/04/21: Itàlia - Nàpoles (3/4 alumnes + 2 professors) 4rt ESO.

El principal compromís que han d’adquirir les famílies és la disponibilitat d’acollir un alumne dels altres centres participants en la setmana que es farà l’intercanvi a Alcoi en el mes de febrer de l’any 2021.

La Unió Europea subvenciona aquesta activitat i totes les despeses ocasionades per la participació són a cost zero per a les famílies (VIATGE, ALLOTJAMENT EN FAMÍLIES EUROPEES I DIETES).

La documentació aportada per a la selecció ha de ser entregada a les següents professores. L’últim dia per a entregar la sol·licitud és el dilluns 14 d’octubre.

Erasmus + és un programa essencial per a l’aprenentatge i la formació a l’estranger, i esperem que tota la comunitat educativa gaudisca aquesta experiència única. Aprofitem l’avinentesa per agrair-vos la confiança depositada en el centre i la col·laboració contínua en les diferents activitats que proposem.

COMISSIÓ ERASMUS+ IES PARE VITÒRIA.