TROBADA UNESMUN

Trobada UNESMUN

7 i 8 de maig de 2021

De nou enguany l’IES Pare Vitòria ha participat en l’encontre UNESMUN, en aquesta ocasió en la versió EN LÍNIA.

Com en altres ocasions hem format part d’un Model de Nacions Unides fent un simulacre amb altres instituts, de tota Espanya. El nostre alumnat ha participat en varis organismes de la ONU com a delegació de Kuwait.

Els alumnes que hi han participat són:

2n Batxillerat : Maya Torregrossa Alba Cortell, Palmira Abad i Ruth Guillem

4t ESO: Júlia Gilabert, Carles Cloquell, Arnau Cloquel

l

Activitats a 1er i 2on d’ E.S.O.

L’alumnat de 1r  i  2n d’ESO han culminat el treball sobre les rondalles valencianes d’Enric Valor amb l’espectacle de Xavi Castillo. Han gaudit de l’actuació i han aprés com es realitza l’adaptació d’una rondalla al llenguatge  televisiu i quins oficis hi treballen. Aquesta activitat, finançada per l’AMPA, ha despertat força interés i ha motivat  la participació dels adolescents.

D’altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO ha continuat amb la ruta literària al voltant dels indrets que hi apareixen  a la novel·la “La mirada d’Al-Azraq”de Silvestre Vilaplana. Davant les torres medievals, N’Aiça i Na Valora, s’han llegit alguns  fragments de l’obra.

Segell eTWINNING

El nostre institut ha obtingut el segell d’ESCOLA ETWINNING, el qual atorga valor a la implicació de l’equip docent dins d’aquesta plataforma europea. Aquest segell implica el reconeixement de l’IES Pare Vitòria com a centre capdavanter en ús de ferramentes digitals, enfocaments creatius i innovadors i foment de pràctiques d’aprenentatge cooperatiu entre l’alumnat i el professorat.

ELS PROJECTES INTERDISCIPLINARIS I L’APRENENTAGE PER ÀMBITS DE L’IES PARE VITÒRIA ESDEVENEN NOTÍCIA

Els mitjans de comunicació Levante i El País s’han fet ressó de les novetats educatives que es porten a terme al nostre institut. L’equip de professorat de l’àmbit lingüístic, Rosa Delhom, Gemma Pérez i Yasmina Yousfi, recolzats per Javi Monzó, el nostre PT, lideren els canvis que comporten l’aprenentatge per àmbits – fusionant les competències que l’alumnat ha d’adquirir en castellà i valencià -, i els projectes interdisciplinaris. En ambdós articles en podeu conéixer els detalls.

Article Levante

Article El País