Jornades culturals 2024

Els dies 26 i 27 de març se celebraran, en l’IES GAIA, les Jornades Culturals amb la realització de diferents tallers i activitats per a tot l’alumnat. L’horari  del centre serà de 9.30 a 13.00 tots dos dies.

L’alumnat ha de realitzar la inscripció a les quatre sessions d’activitats planificades per als dos dies, triant entre una gran oferta de tallers proposats pels diferents departaments.
En la pàgina web de les Jornades Culturals disposen d’informació sobre els diferents tallers i també poden accedir al formulari d’inscripció.

La inscripció s’obrirà dijous 14/03/24 a les 16.00 i l’assignació serà per ordre. També disposen d’una opció per a seleccionar una reserva en un altre taller en cas que el triat es trobe complet.

En aquells casos en els quals els tallers estiguen complets, s’assignarà un altre en el qual queden places lliures.
Esperem que gaudiu amb les activitats que s’han plantejat.

Vicedirecció IES GAIA