Documents del Centre

DOCUMENTS DE CENTRE

En aquest apartat trobareu tots els documents que fem servir al CEIP LLUÍS VIVES.

Són documents vius que van canviant i adaptant-se segons les necessitats de la Comunitat Educativa.

DOCUMENTS DE CENTRE

En aquest apartat hi trobareu:

  • PEC
  • PAT
  • PADIE
  • PLA DE CONVIVÈNCIA
  • PLA DE FOMENT A LA LECTURA
  • PLA DE TRANSICIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA
  • RRI

PEC

El Projecte Educatiu de centre (PEC) és el document referent per a donar resposta a la diversitat de les necessitats personals i educatives de l’alumnat derivades d’una societat plural. En ell, la Comunitat Educativa del centre – integrada pels sectors més directament afectats pel seu
funcionament– ha d’expressar les seues necessitats i plantejar les seues prioritats de manera singular.

Clliqueu sobre el títol en verd per accedir al document.

PEC CEIP LLUÍS VIVES

PLA DE FOMENT A LA LECTURA

El Pla de foment de la lectura, ha de ser capaç d’unificar estratègies, optimitzar recursos i sistematitzar accions per a obtenir resultats més satisfactoris entre l’alumnat del centre que augmenten els índexs lectors, afavorisquen la comprensió lectora i que impliquen l’aprenentatge de les competències bàsiques.

Cliqueu sobre el títol en groc per accedir al document.

PLA DE FOMENT A LA LECTURA CEIP LLUÍS VIVES

PADIE

El Pla d’atenció a la diversitat i inclusió educativa (PADIE) és un document fonamental als centres educatius.

L’educació inclusiva parteix de la base que cada alumna i cada alumne té necessitats úniques i la consideració de la diversitat com un valor positiu que millora i enriqueix el procés d’aprenentatge i ensenyament.

Cliqueu sobre el títol en roig per accedir al document.

PADIE CEIP LLUÍS VIVES

PLA DE TRANSICIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA

Al Pla de transició d'infantil a primària, definim “trànsit” com el pas d’una etapa a una altra que experimenta l’alumnat que finalitza l’Educació Infantil i comença el primer curs d’Educació Primària.
L'alumnat de primer de Primària manté encara algunes característiques  pròpies de l'alumnat d'Infantil.
El canvi d’Educació Infantil a Educació Primària, suposa un canvi significatiu per a l’alumnat.

Cliqueu sobre el títol en rosa per accedir al document.

PLA DE TRANSICIÓ INF-PRIM CEIP LLUÍS VIVES

PLA DE CONVIVÈNCIA

El Pla de Convivència ha de contribuir a afavorir l’adequat clima de treball i respecte mutu i prevenció dels conflictes entre els membres de la comunitat educativa, perquè l’alumnat adquirisca les competències bàsiques, principalment la competència social per a viure i conviure en una societat en constant canvi.

Cliqueu sobre el títol en lila per accedir al document.

PLA DE CONVIVÈNCIA CEIP LLUÍS VIVES

RRI

El Reglament de Règim Intern (RRI) és una norma interna que adapta, concreta i inclou el conjunt d'objectius, principis, drets, responsabilitats i normes pels quals es regula la convivència de tots els membres de la comunitat educativa.
El RRI del nostre centre, inclou, entre d'altres, les normes que garanteixen el compliment del pla de convivència.

Cliqueu sobre el títol en negre per accedir al document.

RRI CEIP LLUÍS VIVES

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

El Pla d’ Acció Tutorial (PAT) és un document d’informació pedagògica que recull de forma sistemàtica com ens organitzem i intervenim en la nostra tasca docent.
Es tracta d’un document obert i flexible que pot anar canviant a mesura que les necessitats del centre i dels alumnes canvien.

Cliqueu sobre el títol en taronja per accedir al document.

PAT CEIP LLUÍS VIVES

PLA DE JORNADA FLEXIBLE

El Pla de Jornada Flexible respon al canvi de modalitat horària sol·licitada pr als cursos 2017/2018 - 2018/2019 - 2019/2020.

La finalitat d'aquest pla no és altra que la d'intentar adaptar-nos als canvis socials, a les necessitats pròpies d'un centre educatiu del segle XXI, a facilitar la integració de l'alumnat, a augmentar l'èxit i el rendiment escolar i a possibilitar la millora de les relacions familiars.

Contempla l'Horari general del centre, la planificació de les activitats docents, de les activitats extraescolars de caràcter gratuït i de la planificació, en general, de tots els serveis del centre.

PLA JORNADA FLEXIBLE