DIA DE LA PAU 2020

El dijous 30 de gener, es commemorava el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP).

Al CEIP Lluís Vives ho vam celebrar el dijous 31 de gener per fer conjuntamen el Dia de la Pau amb el Dia de l’arbre.

Com cada any, l’alumnat de 1r de l’ESO de l’IES l’Estació, que és l’institut que tenim adscrit i on van la majoria dels nostre alumnat, ens visiten per compartir aquest dia amb nosaltres. Com a novetat i millora del nostre Pla de Transcició, hem convidat a l’alumnat de 6é del CEIP Carmelo Ripoll, que també van al mateix institut.

Primer passen una estona divertida compartint jocs amb els xiquets i xiquetes de 6é del nostre centre, i després fan una activitat conjunta amb la resta d’alumnat del centre.

Enguany, hem fet uns murals col·laboratius a algunes parets del pati on han participat tots els xiquets i xiquets de la nostra escola i també els que ens han visitat.

• El primer mural és una papallona amb el lema “Que no et tallen les ales” que simbolitza la llibertat en tots els sentits: en ser lliures, en poder triar, en poder decidir, en empoderar les dones, etc.
  • El segon mural és el nostre planeta envoltat de mans. Al costat d’aquest mural penjarem dos jardins verticals que estan en procés.
  • A les parets laterals, hem pintat paisatges amb gotes de pluja de molts colors i flors i papallones fetes pels més menuts del centre.

Volem donar les gràcies al grup de mares que ens van ajudar al llarg de tot el dia en l’elaboració del mural.

Tots junts fem escola, l’escola que volem.

Ací teniu un vídeo amb les fotos d’un dia que ens agrada molt celebrar…encara que pensem que s’han de transmetre eixos valors, tots els dies de l’any.

Cliqueu sobre la foto per accedir al vídeo.

DIA DE LA PAU 2020