CARNESTOLTES 2022

Enguany, el Carnestoltes també s’ha hagut d’adaptar a la nova situació creada per la Covid19.

Després de tres dies amb les consignes corresponents, el dijous, vam acudir a escola disfressats i disfressades i vam eixir al pati, seguint les mesures de seguretat establertes per poder fer una cercavil·la amb la nostra Batukada de l’alumnat de 6é. Abans d’eixir a desfilar, vam gaudir d’una xocolatada amb coca gràcies a l’AFA.

Seguint el nostre projecte de centre “Anem de viatge?”, cada classe va triar una dona important del continent que estan treballant al llarg del curs. D’aquesta manera, les dones triades van ser:

• EDUCACIÓ INFANTIL: dones astronautes.
  • 1r EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Mulan (Àsia).
  • 2n EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Gidey (Àfrica).
  • 3r EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Marie Curie (Europa).
  • 4t EDUCACIÓ PRIMÀRIA: aborígens del pal daurat (Àsia).
  • 5é EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Frida Kalho (Amèrica del sud).
  • 6é EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Katherine G. Johnson (Amèrica del nord).

A més de la disfressa, durant tot el mes de febrer, hem estat investigant una mica sobre aquestes dones. Som Coeducacentres, i treballem per la coeducació.

Va ser un dia molt bonic en el que tothom va ballar i cantar.

Ací teniu un vídeo resumint el que va ser eixe dia: