SETMANA DEL PLANETA

Enguany, el CEIP Lluís Vives s’ha sumat a celebrar la «Setmana del planeta» que va tindre lloc del 20 al 27 de setembre de 2019.

Vam realitzar xicotetes accions per  conscienciar  a la nostra Comunitat Educativa que cal respectar el planeta en què vivim.

Les accions que vam fer són les següents:

• DILLUNS: Un minut de silenci per la Terra. Tot l’alumnat del centre i el professorat va
  •  eixir al pati per fer un minut de silenci.
  • DIMARTS: Tota la Communitat educativa havia de dur una camiseta verda per anar a
    l’escola. Tot l’alumnat del centre i el professorat va eixir al pati i vam fer rotllanes mentre llegíem un manifest a favor del planeta.
  • DIMECRES: Tot l’alumnat del centre va vore a les seues aules el vídeo «Before the flood» relacionat amb el canvi climàtic i la defensa del planeta.
  • DIJOUS: Tot l’alumnat del centre realitza cartells pel clima. Ho fem per cicles.
  •  DIVENDRES: Gràcies a l’ajuda de l’AMPA, tot l’alumnat del centre es fa un portaentrepans.

Cliqueu sobre la següent imatge per accedir a un VÍDEO en el que hem fet una xicoteta recopil·lació de fotos de tota la setmana.