FINAL 2n TRIMESTRE

Per acabar el 2n trimestre vam organitzar una jornada de Tallers interactius on vam fer les següents activitats:

• Cinema en valencià a l’escola. Vam convertir la nostra escola en un cinema amb 8 sales diferents. En cadascuna de les sales es projectava una pel·lícula diferent. L’alumnat podia triar la que més li abellia vore i agafa l’entrada per anar-hi. Va ser molt emocionant poder tornar a fer una activitat conjunta amb alumnat de diferents grups.
  • Jocs matemàtics. Després del pati, vam tornar a fer els jocs matemàtics internivells, barrejant l’alumnat de primària per poder gaudir d’una estona de jocs matemàtics amb companys i companyes d’altres cursos.

Ací teniu un vídeo amb les fotos que resumeixen molt bé aquest matí tan interactiu.