VISITA CAMPANAR

El divendres 26 de gener, l’alumnat de primària, va fer una visita molt especial al Campanar de la Vila.

Aquesta activitat va ser proposada per l’AFA, que ens va posar en contacte amb la Colla de Campaners d’Ontinyent que defensen i protegeixen el campanar de la Vila, com a element patrimonial i etnològic de l’herència cultural del nostre poble. Es tracta d’una associació cultural sense ànim de lucre que vetllen pel manteniment dels campanars i campanes d’Ontinyent i la Vall d’Albaida a banda de la recuperació i difusió del toc manual de campanes a la ciutat d’Ontinyent.

L’alumnat d’infantil també va poder gaudir de l’explicació de les campanes gràcies a la visita que els van fer a l’escola.

Moltes gràcies per la gran feina que feu des de la Colla de Campaners d’Ontinyent.

Ací vos deixem algunes fotos d’aquell dia:

I també teniu un vídeo amb més fotos. Cliqueu sobre la imatge per accedir-hi: