FIRETA DEL LLIBRE

Al CEIP Lluís Vives ens agrada llegir i per això, ens encanta el dia del llibe. Sempre intentem que el nostre alumnat gaudisca de la lectura i, enguany, hem “adaptat” la Fireta del llibre que ja celebràvem.

• Hem posat dos “paraetes”  de llibre per a vendre: una per a l’alumnat d’Infantil i 1r i 2n de primària, i altra per a l’alumnat de 3r fins a 6è de primària. Els més grans de l’escola, s’han fet càrrec d’estar a les “paraetes”.
  • Els xiquets i xiquetes que volien, havien de dur 1 euro, que és el preu simbòlic de cada llibre. La recaptació anirà ínntegrament a l’ONGD amb la que col·laborem: “Escoles Solidàries”.
  • Vam organitzar un horari per a que cada aula poguera eixir a buscar i comprar un llibre que li agradara. D’aquesta manera, respectem les normes de seguretat del Covid-19.
  • Amb aquesta activitat volem fomentar la lectura i la solidaritat. Vam recaptar un total de 200 euros…moltes gràcies!!!!

Ací teniu un vídeo per poder gaudir de l’activitat.