BICIBÚS ESCOLAR

El passat dijous 22 de setembre, Dia mundial sense cotxes, l’Ajuntament d’Ontinyent va organitzar una bicicletada amb l’alumnat de 5é de primària dels centres
educatius d’Ontinyent. Aquesta activitat s’anomena «bicibús escolar».

L’alumnat i els mestres van fer un recorregut en bicicleta pels carrers d’Ontinyent. Hi haurà dos rutes diferents, amb dos punts d’inici i anirant sumant-se els participants segons avança el recorregut, acabant a la plaça Coronació. Al finalitzar, van poder gaudir d’un merescut esmorzar.

Aquesta activitat serveix d’iniciativa per promoure la mobilitat sostenible, animant als participants a fer servir la bicicleta com a mitjà de transport transformador cap a
una ciutat més saludable, repercutint positivament en el medi ambient i les persones.

Ho vam passar d’allò més bé!