GRANJA A L’ESCOLA

Durant el segon trimestre, les aules de primària hem treballat el bloc de continguts de Naturals anomenat “Els éssers vius”.

Gràcies a l’AFA, els nostres xiquets i xiquetes han pogut visualitzar en la pràctica, tot allò que havíem estudiat i investigat a classe sobre els animals.

Al llarg del matí del divendres 11 de març, vam convertir el nostre pati en una granja on hi havia gallines, conills, porcs, cabres, un poni, burrets i un cavall, que ens van dur el centre eqüestre d’Alcosser. Tot va estar supervisat pels professionals d’aquest centre, garantint la seguretat en tot moment.

L’alumnat va dur de casa carlotes, pomes i pa dur per donar-los de menjar.

Hi van passar totes les aules del centre, des de l’alumnat de 2 anys, fins als de 6é de primària. Ens va encantar!!

Ací vos deixem un vídeo amb un recull de fotos que volem compartir amb vosaltres: