NADAL 2019

Després d’un trimestre de treball i esforç, l’últim dia abans de les merescudes vacances, la Comunitat Educativa del CEIP Lluís Vives va organitzar moltes activitats per a que tothom hi pogués participar.

• Vam començar amb la tradicional “Cursa solidària”, on els diners recaptats van destinats a l’ONGD Escoles Solidàries.

• Després de l’esforç físic, vam reposar forces amb un bon esmorzar de germanor a les aules.

• Després del pati, l’alumnat de 5é i 6é van acompanyar amb una fantàstica batukada a l’Emissari Reial, mentre, els més xicotets l’esperaven amb molta il·lusió i nervis.

• I, per acabar, tot l’alumnat de l’escola, i també els mestres, van interpretar vàries nadales, cantant, ballant i tocant instruments…fantàstic!! A més, enguany, l’alumnat de 3r va fer un teatre molt divertit.

I, què millor que comprovar com s’ho vam passar de bé amb aquest VÍDEO que té totes les fotos de l’últim dia del primer trimestre??