PORTES OBERTES

FAQ (PREGUNTES FREQÜENTS)

Quin és l'horari de l'aula de 2 any?

L'alumnat de 2 anys té una entrada i una eixida flexible on els alumnes sempre estan acompanyats pels seus familiars.

ENTRADES: De 9.00 a 9.45 h.

EIXIDES: A les 13:00h, a les 14:00h, a les 15:30h o a les 17:00h

Es donen classes d’anglès a l’aula de 2 anys?

Segons la LLEI 4/2018, de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià la introducció de l’anglès es realitza a partir del segon cicle d’educació infantil. Per tant, al pertànyer l’aula de 2 anys al primer cicle d’educació infantil, no es planteja introduir al seu horari cap sessió d’anglès.

Hi ha escola matinera?

Aquesta és una proposta que s’ha de traslladar a l’Ampa, que és en última instància
l’encarregada de buscar i contractar el personal per a desenvolupar aquesta tasca. La seua viabilitat i posada en marxa dependrà del nombre de famílies sol·licitants i del preu de
l’activitat.

Migdiada

A les 13.00h, l’alumnat de 2 anys que utilitza el servei del menjador va a dinar fins a les 14:00h.

Quan acaben de dinar, ja tenen preparats a l’aula els seus llitets per a fer la migdiada.

Com es fa el període d’adaptació?

Des de l’escola respectem el ritme de cada xiquet/a i animem a les famílies a participar des del primer dia en el centre. És per això que al període d’adaptació també participen les famílies.

Aquest es fa durant les primeres setmanes per tal d’establlir un vincle entre les docents, l'alumnat i les famílies. Comencem amb xicotets grups i estades de temps reduides a l’aula, per a després anar allargant les estades i ampliant els grups d’alumnes.

Amb temps, estima, escolta, confiança i la col·laboració de totes i tots, aquest moment passa i arriba la vinculació dels vostres fills i filles amb les mestres.

Extraescolars voluntàries de la vesprada

• Alumnat de 2 anys: Poden fer l’horari de les extraescolars igual que la resta d’alumnat, tot i que recomanem que fins que no haja finalitzat el període d’adaptació de l’alumnat no participen.
  • Alumnat de 3 a 6 anys: Poden participar a les activitats voluntàries de la vesprada tant si es queden al menjador com si no. A principi de cada trimestre es fa arribar a les famílies documentació que han de tornar emplenada per saber l’alumnat que participarà en cada activitat i així, preparar el material necessari.

Horari aula 2 anys

9.00h-9.45h: ​Entrada flexible de l’alumnat. A mesura que van entrant, els xiquets i les xiquetes van jugant en els diferents espais d’aprenentatge que disposem a l’aula (taula de llum, experimentació, vida pràctica, joc simbòlic, construccions…)

9.45h-10.20h: Realitzem la proposta de treball. Un dia a la setmana anem al gimnàs on fem psicomotricitat i a l’aula de música per gaudir dels instruments.

10.20-10.30h​: Hàbits i rutines: Ens rentem les mans abans d’esmorzar.

10.30- 11.00h​: És l’hora d’esmorzar.

11.00-12.45h: Gaudim del pati.

12.45-12.00h: ​Hàbits i rutines.

12.00-12.30h: ​Assemblea

12.30-13.00h​: Contes, cançons, balls…

13.00-14.00h: L’hora de dinar, els xiquets i xiquetes que fan ús del servei del menjador. La resta, que no són recollits a les 13:00h, es queden a l’aula amb la tutora.

14.00h: ​Els alumnes ja han acabat de dinar, i ja poden recollir-los. També es poden quedar a l’escola i fer la migdiada. Aquest alumnes que es queden, poden ser recollits a les​15:30h o a les ​17:00h.

VÍDEOS EXPLICATIUS

SOL·LICITUDS - del 20 al 28 d'ABRIL