HORT ESCOLAR (2020-2021)

Com cada any, posem en funcionament el nostre hortet escolar.

Normalment, cada dijous eixien dos alumnes de cada classe, des de 3 anys fins a 6é, i compartien una estona de relacions internivells tant en la compostera com en l’hort.

Enguany, hem hagut d’adaptar el funcionament per complir amb el Pla de contingència del centre i cada dijous, una classe s’encarrega de regar i tenir cura de l’hort, i altra classe, fa les tasques de la preparació del compost.
Ací teniu un exemple de la programació del mes de març:

Seguint amb el projecte que vam encetar el curs passat “Compostaescola”, continuem fent compost amb les dos composteres que tenim. Per fer-ho, necessitem de l’ajuda de tota la Comunitat Educativa i per això, vam enviar el següent comunicat.

Ara, volem compartir amb vosaltres, un vídeo amb un resum de totes les accions que hem anat fent al llarg del curs a l’hort escolar, que es pot dur endavant gràcies a la col·laboració d’un grup de mares voluntàries que ens ajuden activament. Enguany, també s’ha incorporat a l’equip de l’hort, Joan Canet, un mestre de l’escola ja jubilat, que ens ha ajudat amb l’hort de les plantes aromàtiques que tenim.

GRÀCIES!!

Cliqueu sobre la imatge per vore el vídeo: