TALLERS EDUCACIÓ FINANCERA

Durant el curs 2022-2023, el nostre centre té com a projecte de centre: «El CEIP Lluís Vives amb els contes d’Educació Financera».

Al llarg del curs farem diverses actuacions, totes relacionades amb els contes editats per Fundació Obra Social de Caixa Ontinyent, i escrits per Mariló Sanz.

Cada curs de Primària s’encarrega de treballar al voltant d’un dels contes d’aquesta col·lecció.

Una de les actuacions ha estat oferir uns tallers en les que han participat l’alumnat d’infantil i primer cicle de primària d’algunes escoles de la nostra localitat. Els tallers es van dur a terme els dies 4, 5 i 6 d’octubre al centre cultural Caixa Ontinyent. Allí, els més menuts van poder gaudir de diversos tallers:

• Taller de xapes.
  • Taller de botigues.
  • Taller de vidrioles.
  • Taller de titelles.
  • Taller de contes imantats.
  • Taller de visualització de vídeocontes.

Va ser una experiència molt enriquidora per a que altres xiquets i xiquetes puguen conèixer aspectes relacionatas amb l’Educació Financera d’una manera més lúdica amb els personatges dels contes: Dino, Porqui, Serafí i Calixta.

Ací teniu un vídeo resum de l’activitat.