APADRINACARTES

El curs 2020-2021 es presenta una miqueta “diferent” degut a la pandèmia mundial que tenim.

Hem intentat adaptar els projectes que tenim instaurats al centre, per a que continuen amb les mesures de seguretat que estableix el Pla de Contingència.

Un dels nostres projectes més estimats és el de l’Apadrinament lector, el qual no es podrà dur a terme de la mateixa manera, ja que enguany, l’alumnat de diferents classes, no poden interactuar.

Per aixó, se’ns va ocórrer que padrins/padrines i fillols/filloles pogueren estar connectats a través de cartes.

I, pensat i fet: vam construir una bústia per a tota l’escola on hauran de depositar les cartes cada quinze dies.

Les cartes han d’estar en quarentena fins que poden ser repartides a les bústies que cada aula té a la seua porta.

Seguint un cronograma com el que mostrem a continuació, cada dues setmanes una aula seran els encarregats de classificar i repartir les cartes: seran carters i carteres.

Seguint un cronograma, cada dues setmanes, una classe seran els carters i les carteres i tindran dues tasques:

• Classificar les cartes que hi ha a la bústia gran en uns cabassets que tenim per a cada classe.

• Repartir les cartes a les bústies de cada aula.

Però, com pensem que amb imatges s’entén millor, ací teniu un vídeo de tot el procés.

De moment, és tot un èxit!!

Cliqueu sobre la imatge per vore el vídeo: