TEATRE DE PORTA – 2021

El divendres 23 d’abril, per celebrar el Dia del llibre, l’alumnat de 6è va tindre una genial idea: representar la “llegenda de Sant Jordi” amb titelles.  I què millor que fer-ho per als seus fillols i filloles amb el nostre “Teatre de porta”, que es pot transportar i montar allà on vullgam.

Com que els va agradar molt la idea, van decidir preparar 4 representacions: una per a cada aula d’infantil. Els xiquets i xiquetes d’infantil, sols s’han de preparar dins de la seua aula per esperar a escoltar la història.

El teatre de porta és una eina fantàstica ja que, en un moment, ho tens tot a punt.  Finalment, l’alumnat de primària, també va poder gaudir del conte.

Moltíssimes gràcies als xiquets i xiquetes de 6è i als mestres que els van ajudar a preparar-ho tot i els van acompanyar.

Ací teniu el vídeo on podeu vore un resum de l’activitat.