JARDÍ VERTICAL

Enguay hem dut a terme un projecte col·laboratiu amb l’alumnat de  PFQB (programa de qualificació bàsica) en jardineria del CEE Vall Blanca d’Ontinyent.

El projecte consistia en fer un JARDÍ VERTICAL, intengrant-lo dins del projecte de l’hort escolar i també dins del projecte de dinamització de pati.

L’activitat la vam fer en dos dies diferents, una al mes de febrer, i l’altra a principi del mes de març.

Han participat tots els alumnes del CEIP Lluís Vives (per torns) i els de PFQB de jardineria.

L’experiència va ser molt enriquidora, ja que, a més de l’activitat de fer el jardí vertical amb palets, van compartir l’estona de l’esplai.

Volem agrair a tot l’alumnat del CEE Vall Blanca i a la seua professora Mònica, la seua professionalitat, entusiasme, amabilitat i paciència a l’hora d’ensenyar com es feia un jardí vertical als nostres xiquets i xiquetes. Per a tots va ser una experiència única.

Ací teniu el VÍDEO que mostra tota l’activitat amb fotos.

Cliqueu sobre la imatge per accedir-hi: