PORTFOLIO EUROPEU DE LES LLENGÜES

El Portfolio és un projecte del Consell d’Europa per a tots els estats membres i té el propòsit d’ajudar-nos a aprendre més i millor qualsevol idioma i també a entendre i valorar la diversitat lingüística i cultural que tenim a Europa. S’inicia en 4 anys i es prolonga fins l’edat adulta. L’alumnat disposarà d’una carpeta i un llapis de memòria on anirà guardant tots els treballs que realitze en les diferents llengües, de manera que podrà observar la seua pròpia evolució.

El curs 2020/2021 encetem el projecte del Portfolio Europeu de les Llengües. Aquest primer curs és de formació per tal que tot el claustre conega en què consisteix el portfolio i com es treballa a l’aula i a l’escola.

El curs 2021/2022 comencem a aplicar el portfolio a Infantil 4 anys. Cada any, anirà incorporant-se un curs fins que ho apliquem de 4 anys fins a 6è.