PASSALLIBRES – BOOKCROSSING

Enguany hem començat un nou projecte relacionat amb l’animació a la lectura. Es tracta del “passallibres” o “bookcrossing“, que consisteix en deixar un llibre en una caseta que hem habilitat a l’entrada d’escola i agafar-ne un altre. La finalitat és que els llibres que ja hem llegit, tinguen una continuitat, i altra gent els puga gaudir.

Vam tindre la sort que l’escriptora Mariló Sanz, va vindre a “apadrinar” aquest nou projecte, signant una de les seues novel·les que va ser el primer llibre que va inaugurar la caseta passallibres.

Ací teniu el cartell de motivació que vam fer per a la Comunitat Educativa.

A més, vam fer una activitat amb tot l’alumnat del centre: havien d’escriure a un paper de colors, aquell llibre que els havia fet sentir lliures alguna vegada.

Volíem que entengueren el missatge que hem posat dalt de la caseta del passallibres:

“LLEGIR ENS FA LLIURES”.

Ací teniu un vídeo del projecte: