DIA DE LA PAU

El dilluns 30 de gener, es commemorava el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP).

Com cada any, l’alumnat de 1r de l’ESO de l’IES l’Estació, que és l’institut que tenim adscrit i on van la majoria dels nostre alumnat, ens visiten per compartir aquest dia amb nosaltres. Per millorar el nostre Pla de Transcició, també vam convidar a l’alumnat de 6é del CEIP Carmelo Ripoll, que també van al mateix institut.

• Primer passen una estona divertida compartint jocs amb els xiquets i xiquetes de 6é del nostre centre, i després fan una activitat conjunta amb la resta d’alumnat del centre.

• Després s’afegim la resta de xiquets i xiquetes de l’escola per fer una dansa conjunta. Enguany, era una dansa que ha preparat Toni, el mestre de música i que està dins de la programació del projecte de Conselleria «L’escola dansa» en el què participem. Era una dansa amb la cançó «Somriu al dia», d’Iruixa & Skargots.

Ací teniu un vídeo d’eixe moment: