PEC
El Projecte Educatiu de centre (PEC) és el document referent per a donar resposta a la diversitat de les necessitats personals i educatives de l’alumnat derivades d’una societat plural. En ell, la Comunitat Educativa del centre – integrada pels sectors més directament afectats pel seu
funcionament– ha d’expressar les seues necessitats i plantejar les seues prioritats de manera singular.
Clliqueu sobre el títol en verd per accedir al document.
PLA DE FOMENT A LA LECTURA
El Pla de foment de la lectura, ha de ser capaç d’unificar estratègies, optimitzar recursos i sistematitzar accions per a obtenir resultats més satisfactoris entre l’alumnat del centre que augmenten els índexs lectors, afavorisquen la comprensió lectora i que impliquen l’aprenentatge de les competències bàsiques.
Cliqueu sobre el títol en groc per accedir al document.
PADIE
El Pla d’atenció a la diversitat i inclusió educativa (PADIE) és un document fonamental als centres educatius.
L’educació inclusiva parteix de la base que cada alumna i cada alumne té necessitats úniques i la consideració de la diversitat com un valor positiu que millora i enriqueix el procés d’aprenentatge i ensenyament.
Cliqueu sobre el títol en roig per accedir al document.
PLA DE TRANSICIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA
Al Pla de transició d'infantil a primària, definim “trànsit” com el pas d’una etapa a una altra que experimenta l’alumnat que finalitza l’Educació Infantil i comença el primer curs d’Educació Primària.
L'alumnat de primer de Primària manté encara algunes característiques pròpies de l'alumnat d'Infantil.
El canvi d’Educació Infantil a Educació Primària, suposa un canvi significatiu per a l’alumnat.
Cliqueu sobre el títol en rosa per accedir al document.
PLA DE CONVIVÈNCIA
El Pla de Convivència ha de contribuir a afavorir l’adequat clima de treball i respecte mutu i prevenció dels conflictes entre els membres de la comunitat educativa, perquè l’alumnat adquirisca les competències bàsiques, principalment la competència social per a viure i conviure en una societat en constant canvi.
Cliqueu sobre el títol en lila per accedir al document.
RRI
El Reglament de Règim Intern (RRI) és una norma interna que adapta, concreta i inclou el conjunt d'objectius, principis, drets, responsabilitats i normes pels quals es regula la convivència de tots els membres de la comunitat educativa.
El RRI del nostre centre, inclou, entre d'altres, les normes que garanteixen el compliment del pla de convivència.
Cliqueu sobre el títol en negre per accedir al document.
PLA D'ACCIÓ TUTORIAL
El Pla d’ Acció Tutorial (PAT) és un document d’informació pedagògica que recull de forma sistemàtica com ens organitzem i intervenim en la nostra tasca docent.
Es tracta d’un document obert i flexible que pot anar canviant a mesura que les necessitats del centre i dels alumnes canvien.
Cliqueu sobre el títol en taronja per accedir al document.
PLA DE JORNADA FLEXIBLE
El Pla de Jornada Flexible respon al canvi de modalitat horària sol·licitada pr als cursos 2017/2018 - 2018/2019 - 2019/2020.
La finalitat d'aquest pla no és altra que la d'intentar adaptar-nos als canvis socials, a les necessitats pròpies d'un centre educatiu del segle XXI, a facilitar la integració de l'alumnat, a augmentar l'èxit i el rendiment escolar i a possibilitar la millora de les relacions familiars.
Contempla l'Horari general del centre, la planificació de les activitats docents, de les activitats extraescolars de caràcter gratuït i de la planificació, en general, de tots els serveis del centre.