El grup d’alumnes de 1BAT que participen en el programa Erasmus va rebre la setmana passada els estudiants belgues de Kasterlee amb els quals van conviure fa uns mesos. 🇧🇪✈️Va ser el torn d’acollir-los! Al llarg d’una intensa setmana d’intercanvi lingüístic han dut a terme nombroses activitats, com presentacions culturals al centre i diverses visites guiades a la Font Roja, Guadalest, Altea, València, centre històric d’Alcoi o la fàbrica d’olives El Serpis.

Moltes gràcies a tots els que ens han acompanyat per la seua implicació i energia! Des del Pare Vitòria continuem gaudint d’aquest programa internacional que representa una experiència única d’aprenentatge per al nostre alumnat.