L’alumnat de 6é d’Educació Primària del CEIP Sant Vicent visita l’IES Pare Vitòria

L’alumnat de 6é d’Educació Primària del CEIP Sant Vicent ens va visitar este passat dijous 11 d’abril per conèixer el nostre centre, dins del Pla de Transició de Primària a Secundària. En primer lloc, van entrar a les classes on es desenvolupen les matèries optatives de 1r d’ESO que poden triar: Francés, Italià, Laboratori d’Arts Escèniques, Laboratori de Creació Audiovisual i Taller de Relacions Digitals Responsables.

A continuació, van compartir el pati amb alumnes de 1r i 2n d’ESO, després van poder plantejar inquietuds i preguntes sobre l’institut i el canvi que experimentaran prompte a antics companyes i companys del seu col·legi, que ara són alumnes del Pare Vitòria, així com van rebre una postal de benvinguda escrita i decorada per altres exalumnes del CEIP Sant Vicent, en este cas ja cursant 2n d’ESO.

Per últim, van fer un recorregut per les instal·lacions del nostre centre, com ara l’aula de Tecnologia, els laboratoris, la biblioteca, el saló d’actes, la cantina, l’aula de Música o la recent aula AtecA (Aula de Tecnologia Aplicada), per a acabar compartint el 2n esplai amb futures companyes i companys, gaudint d’un pa-pizza cortesia de l’institut.