TROBADA VIRTUAL ERASMUS+ KA229: “IMPOSSIBLE BECOMES POSSIBLE: YOUNG ENTREPRENEURS IN ACTION”

Seguim endavant amb el projecte internacional Erasmus+ KA229! Encara que malauradament no podrem fer les mobilitats progamades enguany a Dinamarca, Grècia i Itàlia, estem treballant de manera virtual per mantindre els vincles amb aquests amics europeus. El nostre alumnat està relacionant-se per aplicacions mòbils i a través de la plataforma educativa eTwinning per tal de desenvolupar tots els temes del projecte. Per a la trobada que farem els dies 12, 13 i 14 de gener, organitzada per l’institut danés, l’alumnat ha analitzat en grups internacionals els efectes de la depressió en l’adolescència i ha comparat les diferents estratègies que es duen a terme en cada país per tractar aquesta situació.

Cal felicitar aquests estudiants pel treball de coordinació en grup i el seu esforç en les circumstàncies actuals! Us deixem l’enllaç al web internacional amb tot el treball fet fins ara, i amb la presentació del nostre institut realitzada per Irene, Laura i Altea (2n BAT), que mostra als nostres col·legues europeus com és la vida al nostre institut en aquest any d’emergència sanitària.