Premis AMPA 2020

XXXII Convocatòria del Concurs

PREMIS AMPA CURS 2019/20

BASES GENERALS

L’Associació de Mares i Pares de l’IES Pare Vitòria convoca els següents premis:

• Els premis de Poesia, Narrativa Breu, Investigació i Fotografia, per als cursos de 1r, 2n, 3r, i 4t d’ESO.
  • Els premis de Poesia, Narrativa Breu, Investigació i Fotografia, per als cursos de Batxillerat i Cicles Formatius
  • El premi de Curt de vídeo per als cursos d’ESO, i Batxillerat.
  • El premi de Còmic per als cursos de 1r, 2n, 3r, i 4t d’ESO.
  • El premi de Felicitació de Nadal per als cursos d’ESO, i Batxillerat.

Hi haurà dos premis per cada gènere i per cada nivell on han estat convocats, excepte per al Curt de vídeo i Felicitació de Nadal, que constarà d’un sol premi.

• Nivell ESO.
  • Nivell Batxillerat i Cicles Formatius.
  • Curt de vídeo.
  • Felicitació de Nadal.

L’AMPA es reserva el dret de declarar deserts els premis.

Les obres que opten a qualsevol dels Premis convocats, s’hi podran presentar tant en valencià com en castellà.

1. Els premis constaran d’un val per a diversos establiments locals valorats en:
– 1r premi de Poesia: 50 €
  • – 2n premi de Poesia:
25 €
  • – 1r premi de Narrativa Breu:
50 €
  • – 2n premi de Narrativa Breu:
25 €
  • – 1r premi d’Investigació:
50 €
  • – 2n premi d’Investigació:
25 €
  • – 1r premi de Fotografia:
50 €
  • – 2n premi de Fotografia:
  • – 1r premi còmic
  • – 2n premi còmic
25 €
  • – Un premi al Curt de vídeo:
  • – Un premi a la Felicitació de Nadal
50 €
  1. Es pot optar a participar en grup en la modalitat de Projecte Tecnològic, en cas que els guanyadors d’un premi siga un grup, el premi consistirà en una entrada al cinema amb menú per a cada component.
  2. Tots els participants no premiats, de qualsevol modalitat, entraran en el sorteig d’un val per a un establiment local valorat en 50 €.
  3. Podran concursar solament els alumnes de l’IES Pare Vitòria que hi estiguen matriculats el present curs escolar 2019/20.
  4. Les obres concursants a qualsevol dels premis, hauran de presentar-se abans del 25 de Maig de 2020 a la vicedirectora de l’IES (Tere Botella), dilluns, dimecres i divendres en el segon esplai. Caldrà fer constar el premi al qual opten i el curs.
  5. Els originals hauran de ser inèdits i sense signatura, solament amb un lema o pseudònim. El treball es presentarà en dos sobres, a l’exterior dels dos, ha de figurar el lema i el premi al què es presenten. Un ha d’incloure el treball i l’altre les dades personals, nom, cognoms, curs, adreça i telèfon de l’autor/a, i fora del sobre sols, el lema corresponent.
  6. Els treballs de poesia, narrativa breu i investigació es presentaran per duplicat i mecanografiats. També s’hi podran presentar amb suport informàtic.
  7. El jurat estarà format per les persones que oportunament designarà l’Associació de Mares i Pares i per professors del centre.
  8. La Revista Eines de l’IES Pare Vitòria, es reserva el dret de publicar les obres presentades.
  9. La participació en el concurs comporta l’acceptació d’aquestes bases.
  10. El tema dels diferents treballs serà lliure, excepte el de Fotografia.
  11. La postal de Nadal serà utilitzada per l’AMPA per felicitar el Nadal de 2020.
  12. El lliurament de premis es realitzarà l’últim dia lectiu (fi de curs). En cas de no estar presents els premiats, tindran 30 dies per contactar amb l’AMPA i recollir els premis.
  13. L’AMPA queda facultada per a resoldre qualsevol contingència no prevista en les bases.
  14. Els treballs no premiats es recolliran del 21 al 25 de setembre en vicedirecciò.
  15. La presentació dels treballs podrà ser en paper o en format digital (en USB). Excepte la fotografia, i el còmic, que seran obligatòriament en paper.

BASES ESPECÍFIQUES.

POESIA.-

1. L’extensió serà lliure.
  2. S’admetrà la prosa poètica.

NARRATIVA BREU.-

1. L’extensió serà lliure.

FOTOGRAFIA.-

1. La fotografia s’ha de presentar en paper fotogràfic proporció 20×25,
  2. Pegada sobre una superfície rígida de 30×40 cm i amb un títol o ressenya.
  3. Color o B/N.
  4. Sols una fotografia per participant.
  5. Tema: “Ponts”.

INVESTIGACIÓ.-

1. Tema lliure. Per a qualsevol matèria o assignatura.
  2. El treball podrà estar realitzat en equip.
  3. Els treballs han de comptar amb les fonts utilitzades o biografia presentada
  4. Els treballs hauran de tenir una conclusió.
  5. El treball d’investigació ha d’aportar alguna novetat, no pot ser sols una presentació.

CURT DE VIDEO.-

El vídeo serà de tema lliure. Ha de tindre una durada màxima de 5 minuts. Estarà en format mp4 amb una resolució de 1080×60 pps. Es pot presentar en un USB o enviant-lo per wetransfer al correu del AMPA (ampapev@gmail.com).

CÒMIC.-

El Còmic ha d’estar realitzat en format de paper, tant en color com en blanc i negre.

FELICITACIÓ DE NADAL.-

La Felicitació de Nadal ha d’estar realitzada en un format de paper de 21×25 cm i sobre una superfície rígida. Tant en color com en blanc i negre.

Alcoi 19 de febrer de 2020