L’alumnat de 4t de PDC ha participat en el concurs escolar de maquetes de gaiates de Sequiol

S’apropa la Magdalena i l’alumnat de 4t de PDC ha participat en el concurs escolar de maquetes de Sequiol. Han presentat quatre maquetes i dues d’elles han estat premiades. La gaiata amb el lema “Magdalena Moderna” té un disseny innovador i la gaiata “La il·lusió per la Magdalena” és acolorida i lluminosa. Totes dos mantenen l’essència amb gaiato, la llum i el color.

Del 27 de febrer al 10 de març podeu visitar les gaiates participants en l’exposició de maquetes finalistes al Museu Etnològic de Castelló.

Estem molt contents i ens sentim partícips de la festa amb la nostra participació. Enhorabona Marco, Iker, Adrián, Mar, Irene, Nuria, Sasha i Claudia

Magdalena, festa plena!