Borsa de treball

BvMS_m

La Borsa de Treball de l'IES Matilde Salvador, és una borsa en la qual posem en contacte al nostre alumnat ja titulat i a les empreses del sector que ofereixen llocs de treball a nivell nacional.
Està dirigida, exclusivament, a titulats de Formació Professional de les titulacions impartides en aquest centre.
En aquesta secció trobaràs tota la informació per a donar-te d'alta com a alumne, per a rebre informació de les ofertes disponibles o com a empresa, per a poder publicar ofertes.

INSCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT

La inscripció en la borsa de treball és només per a l'alumnat que haja finalitzat els estudis i estiga en possessió del títol o reunisca les condicions per a obtindre'l.

Com inscriure’t?

1. Accedeix a la web de www.empleafp.com
  2. Crea un compte com a titulat. Selecciona l’IES Matilde Salvador com a centre d’estudis, i el teu títol serà confirmat des del centre posteriorment.
  3. Emplena adequadament: pujar una foto adequada i emplenar les dades personals, formació acadèmica, experiència professional (pots incloure les FCT) i idiomes.
  4. Apartat “ Configuració”: marca la casella per a rebre notificacions per correu i les províncies de siguen del teu interés.
  5. Per a buscar ofertes: des de l’apartat “ Totes les ofertes” podràs veure només les ofertes de la teua família professional i inscriure’t en elles.
  6. Fes clic en l’oferta del teu interés i a baix a la dreta veuràs el botó “Inscriure’s en l’oferta”. Segueix les instruccions que sol·licita cada ocupador.

RECORDA: Has de tindre preparat el teu CURRICULUM VITAE actualitzat i en format PDF.

INSCRIPCIÓ D’EMPRESES

Si la teua empresa està buscant un tècnic amb un perfil professional en alguna de les nostres titulacions, has de sol·licitar accés a la nostra Borsa de Treball.
En el nostre centre preparem tècnics i tècnics superiors en 2 Famílies professionals: Sanitària i Construccions Civils i Edificació, a més de títols professionals bàsics en Serveis administratius i Informàtica d'oficina.

Com fer una oferta d’ocupació?

1. Descarregar el pdf  “Oferta d'ocupació” des d'ací.
  2. Completar totes les dades que se sol·liciten.
  3. Enviar el pdf a: borsatreball.iesmatildesalvador@gmail.com

Ací estudiarem la teua oferta i la donarem d'alta en la nostra borsa de treball.