Llistes definitives ESO 2024-2025 i Matrícula

La matrícula es realitzarà PREFERIBLEMENT de manera PRESENCIAL.

IMPORTANT!! Seguir les instruccions de MATRÍCULA en aquest enllaç

Podeu consultar les llistes d’admesos i no admesos en els enllaços següents:

Les llistes definitives també es poden consultar de manera telemàtica a través del portal AdmiNOVA amb l’usuari i la contrasenya utilitzats en el procés d’admissió.

RECLAMACIONS

Instruccions per a les famílies.

Reclamació només a la PUNTUACIÓ de la llista definitiva:

Han d’interposar recurs d’alçada, a través del tràmit Z (Sol·licitud general única) de la Conselleria de forma telemàtica.

En l’apartat de SOL·LICITUD és convenient que aparega l’expressió ‘formule Recurs d’alçada contra les llistes definitives d’admissió en el nivell XXX del centre YYY’.

ENLLAÇ a la presentació telemàtica de la SOL·LICITUD GENERAL ÚNICA.

En el cas de persones que han participat en el procés d’admissió i estan en els següents supòsits:

• No haver obtingut plaça
    • Agrupació de germans
    • Millora de plaça

Hauran d’emplenar el següent document (també es pot recollir en el centre de 1a opció) i adjuntar còpia de la sol·licitud del procés ordinari d’admissió. Els dos documents s’hauran de presentar en l’Oficina d’Escolarització , demanant cita prèvia, situada en l’Edifici Menador 2a planta en la  plaça “Hort dels Corders”.

Web cita prèvia: www.castello.es

Telèfon cita prèvia: 010 / (964 22 60 10 si telefones de fora del municipi o des d’un telèfon mòbil)

Persones que no han sol·licitat plaça en el període d’admissió:

Han de passar per l’Oficina d’Escolarització, demanant cita prèvia, situada en l’Edifici Menador 2a planta en la plaça “Hort dels Corders”.

Hauran d’aportar: el padró municipal, partida de naixement/deslliure de família i DNI, NIE o passaport dels progenitors o tutors legals. La resolució d’aquest petició serà comunicada a la família pel centre al qual hagen sigut assignats per a completar el procés de matrícula.

Web cita prèvia: www.castello.es

ADJUDICACIÓ DE VACANTS

Del 29 al 31 de juliol les vacants que puguen produir-se per renúncia o excedents s’adjudicaran seguint la llista d’espera. Es contactarà amb l’interessat a través de trucada telefònica.