Llistes definitives ESO 2023-2024 i Matrícula

La matrícula es realitzarà de manera PRESENCIAL.

L’alumnat que no reculla el sobre de matrícula i no el presente en la secretaria del centre en el termini indicat, perdrà la plaça adjudicada (seguir les instruccions de l’apartat matrícula que està al final del document).

Podeu consultar les llistes d’admesos i no admesos en els enllaços següents:

Les llistes definitives també es poden consultar de manera telemàtica a través del portal https://portal.edu.gva.es/telematricula/definitives/ amb l’usuari i la contrasenya utilitzats en el procés d’admissió.

RECLAMACIONS

Instruccions per a les famílies.

Reclamació telemàtica a les llistes  definitives : del 19 al 21 de Juliol

La reclamació a les llistes definitives es farà via telemàtica a través del portal https://portal.edu.gva.es/telematricula/allegacions/ amb l’usuari i la contrasenya utilitzats en el procés d’admissió.

La Comissió d’escolarització resoldrà i respondrà individualment fins al 26 de juliol.

Contra les decisions de la comissió podran interposa recurs d’alçada davant el director territorial d’educació en el termini d’un mes, d’acord amb l’article 43.2 del decret 40/2016

En el cas de persones que han participat en el procés d’admissió i estan en els següents suposats:

• No haver obtingut plaça
  • Agrupació de germans
  • Millora de plaça

Hauran d’emplenar el següent document (també es pot recollir en el centre de 1a opció) i adjuntar còpia de la sol·licitud del procés ordinari d’admissió. Els dos documents s’hauran de presentar en l’Oficina d’Escolarització , demanant cita prèvia, situada en l’Edifici Menador 2a planta en la  plaça “Hort dels Corders”.

Web cita prèvia: www.castello.es

Telèfon cita prèvia:  010  /   (964 22 60 10 si telefones de fora del municipi o des d’un telèfon mòbil)

Persones que no han sol·licitat plaça en el període d’admissió:

Han de passar per l’Oficina d’Escolarització, demanant cita prèvia, situada en l’Edifici Menador 2a planta en la  plaça “Hort dels Corders”.

Hauran d’aportar: el padró municipal, partida de naixement/deslliure de família i DNI, NIE o passaport dels progenitors o tutors legals.   La resolució d’aquest petició  serà comunicada  a la família pel centre al qual hagen sigut assignats per a completar el procés de matrícula.

Web cita prèvia: www.castello.es

Telèfon cita prèvia:  010  /  (964 22 60 10 si telefones de fora del municipi o des d’un telèfon mòbil)

La matrícula serà PRESENCIAL.

L’alumnat admés ha de passar a recollir el sobre de matrícula a consergeria (situada en l’hall del centre) a partir del dia 19 de juliol.

A continuació es matricularà del 19 al 21 de juliol

El dia que es matriculen han de portar tots els documents del sobre correctament emplenats i signats i aportar la documentació que s’indica a continuació:

• Alumnes d’ESO que el curs passat va estudiar en un centre privat o de fora de la Comunitat Valenciana:  Original i fotocòpia del Certificat de promoció.
  • Original i fotocòpia de la documentació justificativa de les circumstàncies al·legades en l’admissió ( domicili, Família nombrosa/monoparental, discapacitat de l’alumne, pares, mares, tutors o germans).
  • Fotocòpia del DNI/NIE
  • Fotocòpia del SIP
  • 2 fotos actuals grandària carnet (l’alumne escriurà el seu nom i cognoms darrere de la fotografia).
  • Fotocòpia del llibre o carnet de família nombrosa o monoparental (si disposa d’ell).
  • En el cas de no convivència per motius de separació, divorci o situació anàloga, els dos progenitors han de signar tots els documents. Si a més hi ha limitació de la pàtria potestat , és necessari aportar còpia de la sentència judicial.
  • Abonarà a la secretaria del centre:
    • Alumnes de 1r i 2n d’ESO: 5 euros (inclou targeta fotocopiadora i recàrrega)
    • Alumnes de 3r i 4t d’ESO: 6,20 euros (inclou targeta fotocopiadora i recàrrega i segur escolar).

NOTA: no s’admetrà cap matrícula que no tinga tota la documentació.

IMPORTANT: si l’alumne no es matricula en el termini indicat perdrà la plaça adjudicada.

ADJUDICACIÓ DE VACANTS

Les vacants que puguen produir-se per renúncia o excedents s’adjudicaran seguint la llista d’espera. Es contactarà amb l’interessat a través de trucada telefònica.